Bruk en Gigapix-fotograf!

Eirik Helland Urke heter jeg som står bak Gigapix.no. Jeg har som journalist, portalsjef og frilansfotograf med nettfoto som spesialområde. 嘉盛外汇 Foruten stillbilder kan jeg levere 360-bilder, gigapikselbilder, video, Soundslides og andre formater etter avtale. Nyskaping er min spesialitet.

Jeg dekker i hovedsak arrangementer, konserter, sport og nyhetsreportasje. Kan ta både redaksjonelle og kommersielle oppdrag. Blant oppdragsgiverne mine er Dagbladet, Teknisk Ukeblad, Red Kommunikasjon, Norad og Hafslund.

Som fotograf har jeg oppdatert utstyr og gode rutiner som sikrer meget rask og pålitelig levering av bildene du ønsker. Leveringstiden kan være helt nede i 20 sekunder fra felt til nettside.

    TIPS:

  • Bruk meg som fotograf på neste arrangement og få gode reportasjebilder raskt levert og i ønskelig form. Gjerne på storskjerm eller på internett underveis.
  • Få dokumentert store prosjekter, bygningsmasser eller interiør ved å bruke avansert, høyoppløst 360- og gigapikselteknologi, time lapse eller andre egnede teknikker.
  • Ta kontakt dersom du trenger noen som kan levere bilder raskt og profesjonelt i flere medieformater.

Dette har andre sagt:
“Urke er fremtidens stillbildefotograf. Se og lær!”
Harald Wisløff, Nettvaktsjef i Østlandets Blad

“Den norske fotojournalistikkens fremtid heter Eirik Helland Urke”
Anders Brenna, nettsjef Teknisk Ukeblad

“Samarbeidet med Urke løftet fotodokumentasjonen av konferansen betydelig”
Carina Økland, Presse/informasjonsansvarlig i Nordiske Mediedager

“Eirik er en proff fotograf som tok initiativ, forstod hva vi ønsket oss av bilder og leverte gode bilder kjapt.”
Truls Jemtland, Hafslund

Send meg en e-post for å finne ut mer, sjekke priser og eventuelt avtale oppdrag.

Eirik Helland Urke

mobil: 90161407

Se 100 utvalgte bilder:

 


Posted

in

by

Tags:

Comments

2 responses to “Bruk en Gigapix-fotograf!”

  1. […] Eirik Urke er fremtidens fotograf. Han tar i bruk ny teknologi for å gi en god og effektiv arbeidsflyt, tar gigapiksel bilder og 360 bilder. […]

  2. […] for å lansere brettaviser, er 2011 året for å levere de gode og lønnsomme produktene, sier fotograf Eirik Helland Urke i dette […]